Świat 214 Ustawienia

Prędkość gry 2
Prędkość jednostek 0.5
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 90% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 10% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach
Milisekundy Nieaktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2000 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 7:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 10:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Nieaktywne
Zbieractwo Aktywne
Farmienie Nieaktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 50 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 2

Konfiguracja

Limit członków plemienia 50
Automatyczna blokada składów Składy plemion zostaną zablokowane po 120 dniach trwania świata.
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Nieaktywne
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia.
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 30.04.25 12:00